Leverandørinfo

Samarbejde med Højer Efterskole

Elektronisk fakturering
For at sikre en smidig og præcis behandling af fakturaer, modtages disse kun elektronisk. Det er således ikke længere muligt at sende os almindelige papirfakturaer. Til gengæld er der flere muligheder, for at sende os en elektronisk faktura.

Elektronisk faktura direkte fra eget økonomisystem
Du kan bruge elektronisk fakturering direkte fra jeres eget økonomisystem ved at sende faktura/kreditnota til vores EAN/GLN-nummer.

Gratis elektronisk faktura
Vores samarbejdspartner på faktura-håndtering tilbyder gratis afsendelse af faktura. Du kan taste din faktura her https://digisense.dk/sendfaktura

Betalingsløsninger:
Hvis du foretrækker en samlet serviceløsning, findes der også firmaer, som tilbyder fakturaservice eller komplette økonomiløsninger.
Fremsendelse af elektronisk faktura kan mod gebyr også ske via et ”Læs Ind Bureau”. Vi kan blandt andet henvise til bureauet fakturaservice.dk.

Spørgsmål
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Højer Efterskoles kontor

Leverandørinfo

Faktureringsadresse