EFTERSKOLERNES DAG  2024

Besøg os til åbent hus

Søndag d. 28. september 2023 kl. 12:00 -17:00
Vi inviterer alle interesserede til at kigge forbi til Efterskolernes Dag.

Den sidste søndag i september holder vi åbent hus ligesom alle landets andre efterskoler.

Vores elever giver dig en rundvisning på skolen, og de elsker at fortælle om deres hverdag her på stedet.
Oplev og hør mere om vores fede linjefag e-sport, japansk, gastronomi og kampsport.

Eleverne vil fortælle om linjefagene.

Se værelserne, snak med lærerne og eleverne, se alle vores skønne undervisningslokaler med fuld gang i og oplev atmosfæren og hyggen på Højer Efterskole.

I spisesalen giver vi en kop kaffe, frugt og kage, og lærerne vil være til stede til at besvare alle spørgsmål, der måtte være. Det er ligeledes muligt at få en snak med kontoret, som kan besvare spørgsmål vedrørende indmeldelse, økonomi, statsstøtte og ventelister.

Indmeldelse i god tid

Husk, at det er en god idé at melde sit barn ind på efterskole i god tid, hvis I vil være sikre på at få en plads. Hvis du ikke har mulighed for at komme til Efterskolernes Dag, er du altid velkommen til at bestille en rundvisning.

Kontakt os og reserver en plads!