HØJER EFTERSKOLE

E-SPORT-CS2

Oplev Counter-Strike 2 på Højer Efterskole

Bliv ringet op!

Hej, jeg hedder Anette og er sekretær på Højer Efterskole.

Jeg er klar til at rådgive og hjælpe dig.

Hvis du har spørgsmål, eller ønsker at booke en rundvisning hos os, bedes du bruge denne formular, og jeg vil vende tilbage til dig hurtigst muligt.

Vores-Linje-LP 2024

Kombiner efterskole og hobby på Højer Efterskole!

På Højer Efterskole sætter vi stor pris på fællesskab og den personlige udvikling, der blomstrer med Esport og CS2. På Vores CS2-linje arbejder vi med at styrke dine spiltekniske evner og sørge for at du har værktøjerne til at udvikle dig personligt. Som en central del af vores Esport-linje, vil du blive en del af et engageret fællesskab, der er klar til at udforske alt hvad CS2 har at byde på, både teoretisk og i praksis, og skabe venskaber, der holder hele livet.

På Højer Efterskole venter der dig et år fyldt med udfordringer, personlig udvikling og ikke mindst, en masse sjov med CS2. Uanset om du drømmer om en fremtid indenfor CS2, eller bare brænder for at dygtiggøre dig og være en del af et stærkt fællesskab, så er Højer stedet for dig.

Du er altid velkommen.

På Højer Efterskole er det vigtig for os, at vores elever følger den almindelige skolegang. Deltagelse i undervisningen er en forudsætning for at være del af vores CS2-linje. Vi mener, at færdigheder som kommunikation, teamwork og konflikthåndtering er essentielle både indenfor og udenfor serveren. Vi er derfor stolte over at sige, at vi forbereder vores elever til fremtiden med disse kompetencer.

Kom ned og besøg os og se vores dejlige skole, som også kan blive din!

Book en dato og et tidspunkt i dag,
det tager kun 1 minut.

Højer Efterskoles værdigrundlag

Forankret i et grundtvigsk livs-og menneskesyn med en hverdag præget af traditionelle efterskoleværdier som fortælling, morgensang, oplysning og livsduelighed.

Hvad tilbyder vi?

Teori: I denne fase dykker vi ned koncepter som: defaults, setups, økonomistyring, fakes, executes samt forskellige grundlæggende principper, som kommunikation, konflikthåndtering og lederskab.

Praksis: Gennem direkte erfaring på serveren bringer vi teorierne til live. Vi anvender lærte koncepter i praksis, så du og dine holdkammerater får de mest optimale forhold at udvikle sig under.

Evaluering: Efter hver træningssession tager vi tid til at reflektere over, hvad vi har lært. Vi diskuterer, hvordan teorierne blev anvendt i praksis og identificerer områder, hvor vi kan forbedre os, og planlægger, hvordan vi kan træne færdigheder selv.

Historie

Højer Efterskole er bygget i 1951. Kredsen bag skolens grundlæggelse ønskede dengang at styrke danskheden i denne del af grænselandet, og skolen fik derfor navnet Den Danske Ungdomsskole i Højer. Senere ændredes navnet til Højer Ungdomsskole, og i 2010 blev det vedtaget, at skolen fremover skulle hedde Højer Efterskole.

Den Danske Ungdomsskole i Højer startede i 1951 som en ren pigeskole for 50 piger, men blev i 1959 en skole for begge køn. Siden har elevholdene fordelt sig med næsten lige mange drenge og piger. Skolen rummer nu plads til 105 elever.

Højer Efterskole har gennem hele sin historie været drevet som en skole, hvor man har lagt vægt på gymnastik, på de boglige fag samt praktisk/kreative blokfag. I dag profilerer vi os på kampsport, CS2, japansk, craft (kreativ linjefag), gastronomi samt fællesgymnastik og et tæt og trygt fællesskab.

Bliv ringet op!

Ønsker du at booke en rundvisning hos os, bedes du bruge denne formular, og jeg vil vende tilbage når det passer til tig.

Book et besog(lp)